Tips en opmerkingen

Deze pagina delen

Wij staan open voor uw suggesties en ideeën. Wat gaat er goed en waar kunnen wij ons nog verder in verbeteren. Wij horen het graag! Heeft u een goede tip? Laat het ons weten. Dien uw tip hier in.  Uw mening telt! 

Klachten

Natuurlijk willen wij graag tevreden klanten. Daar doen wij alles aan. Toch kan het zijn
dat u een klacht heeft. Blijf er dan niet mee zitten en laat het ons zo snel mogelijk weten.
Wij kijken dan samen met u naar een goede oplossing.

Klacht over onderhoud

Technische klachten, zoals een storing aan uw cv, noemen wij een reparatieverzoek. U kunt een reparatieverzoek direct melden via mijn Woonveste. Wij zullen uw klacht dan zo spoedig mogelijk verhelpen.

Ernstige klacht over onderhoud

Heeft u ernstige klachten over de staat van uw woning? Vindt u dat het onderhoud in gebreke is gebleven?
Komt u er met Woonveste niet uit? Neem dan contact op met de Huurcommissie.
Bij ernstige onderhoudsgebreken kunt u een verzoek indienen tot tijdelijke huurverlaging.
Kijk voor meer informatie op huurcommissie of bel (0800) 488 72 43.

Klacht over overlast

Iedereen heeft wel eens last van zijn buren. Denk aan een blaffende hond, harde muziek of een slecht onderhouden tuin. Meestal komt u er met een goed gesprek wel uit. Lukt dat niet, dan kunt u contact opnemen met Woonveste. Wij kunnen dan bemiddelen. In de Folder Overlast leest u tips over hoe u overlast kunt voorkomen. En in de Folder Buurtbemiddeling leest u meer over het inschakelen van hulp bij overlast.

Klacht over Woonveste

Bent u niet tevreden over de manier waarop wij u behandelen? Of heeft u een klacht over het gedrag van een van onze medewerkers? Blijf er dan niet mee zitten, maar vertel het ons. Dan zoeken wij samen met u naar een goede oplossing. U kunt uw klacht indienen via mijn Woonveste. Nadat u bent ingelogd, gaat u naar Tips en opmerkingen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op als we het formulier ontvangen hebben. 

In de Folder Klachten leest u meer informatie.

Als een gesprek niet helpt

Soms kom je er met een gesprek niet uit. Als dat zo is, kunt u een brief schrijven aan de directeur-bestuurder van Woonveste. Hierin geeft u duidelijk aan waarom u ontevreden bent over onze organisatie. U krijgt binnen twee weken schriftelijk antwoord van de directeur-bestuurder.

Klachtenadviescommissie

Bent u niet tevreden met het antwoord van de directeur-bestuurder? Dan kunt u naar
de onafhankelijke klachtenadviescommissie stappen. Hier heeft u drie maanden de tijd voor.
De klachtenadviescommissie vergadert over uw klacht en stuurt een bindend advies naar
de directeur-bestuurder van Woonveste. Vervolgens neemt de directeur-bestuurder een besluit.
U ontvangt hierover schriftelijk bericht. In de Folder Klachtenadviescommissie en het Reglement Klachtenadviescommissie leest u meer informatie.