Corona: Woonveste neemt maatregelen

Deze pagina delen

Actuele situatie

De situatie rondom het coronavirus, en dus ook onze aanpak, kan per dag veranderen. Wij zorgen ervoor dat u op deze plek altijd de meest actuele informatie vindt over de gevolgen van het coronavirus voor onze dienstverlening.  


Coronavirus: hoe gaat Woonveste ermee om?

Voor Woonveste staat uw en onze gezondheid en veiligheid centraal. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en dragen bij aan het voorkomen van verspreiding van het coronavirus. Daarom volgen wij vanzelfsprekend het advies van het RIVM op, en nemen wij ook onze eigen maatregelen. Ook bedrijven waarmee wij samenwerken, houden zich aan deze maatregelen. 

De actuele informatie van het RIVM leest u op de website van het RIVM.

Specifieke informatie voor Noord-Brabant leest u op de website van de Veiligheidsregio Midden- en West Brabant.

Hieronder leest u onze aanpak.

 

1.     Wij zijn telefonisch en per e-mail gewoon bereikbaar.

Bel 0416 - 37 87 80 of mail naar info@woonveste.nl
Belt u buiten kantooruren voor een spoedgeval, dan wordt u doorgeschakeld naar de calamiteitendienst.

 

2.     Ons kantoor in Drunen is voorlopig gesloten.

Dat geldt ook voor onze wijkwinkels in Oudheusden, Drunen en Vlijmen. Omdat ons kantoor gesloten is, kunt u nu niet per pin betalen. Lukt het u niet om de betaling op een andere manier te regelen? Neem dan contact met ons op. We zoeken samen naar een oplossing.

 

3.     Wij voeren bouw- en onderhoudswerkzaamheden uit volgens de werkafspraken van Aedes.

Onze branche-organisatie Aedes heeft, samen met partijen uit de bouw- en technieksector, werkafspraken gemaakt die passen bij de coronamaatregelen. Woonveste houdt zich aan deze afspraken. Zo kunnen wij bouw- en onderhoudswerkzaamheden zoveel mogelijk laten doorgaan, zo lang de gezondheid van werknemers en bewoners gegarandeerd is. Lees hier onze hygiëneregels en de voorzorgsmaatregelen die wij nemen om zo veilig mogelijk door te kunnen werken. Verder zal Woonveste alleen werkzaamheden binnen in een woning laten uitvoeren wanneer de klus binnen één dag kan worden afgerond. Meer informatie over coronamaatregelen in onze sector leest u op de website van Aedes. 

4.  Verwacht u door het coronavirus in betalingsproblemen te komen? Meld het ons! 

Door de landelijke coronamaatregelen is het mogelijk dat u (binnenkort) minder of geen inkomsten hebt. We begrijpen dat u daardoor moeite hebt of krijgt om de huur te betalen. Geldt dit voor u? Deel dan uw financiele zorgen met ons en neem contact met ons op via 0416 - 37 87 80 of info@woonveste.nl. Dan zoeken we samen naar een oplossing. 

5.     Afspraken, bijeenkomsten en overleggen gaan niet door.

De organisator of uw gesprekspartner van Woonveste informeert u hier verder over. Gaat u afspraak over uw verhuizing? Of over geplande onderhouds- of renovatiewerkzaamheden? Dan nemen wij contact hierover met u op.

6.     Onze medewerkers werken zoveel mogelijk thuis.

Op advies van het RIVM werken alle medewerkers, ook degenen zónder griep- of verkoudheidsverschijnselen, zoveel mogelijk vanuit huis. Door dit thuiswerken kan een reactie op uw vraag iets langer duren dan u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om u ook in deze hectische tijd zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn.

Hebt u vragen? Kunnen wij u helpen?

Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 0416 - 37 87 80 of e-mailadres info@woonveste.nl. Wij staan voor u klaar.

Wij vertrouwen op uw begrip voor onze maatregelen, en uw medewerking. Wij wensen u veel sterkte en een goede gezondheid toe.