Corona: Woonveste neemt strengere maatregelen

Deze pagina delen

Actuele situatie

De situatie rondom het coronavirus, en dus ook onze aanpak, kan per dag veranderen. Wij zorgen ervoor dat u op deze plek altijd de meest actuele informatie vindt over de gevolgen van het coronavirus voor onze dienstverlening.  


Het coronavirus krijgt nog steeds te veel ruimte om zich te verspreiden. Dus zijn er strengere maatregelen nodig die ervoor zorgen dat het aantal besmettingen daalt. Het aantal contactmomenten en reisbewegingen moeten we met zijn allen beperken. Dat betekent voor Woonveste dat wij onze eigen coronamaatregelen opnieuw aanscherpen. We voeren alleen spoedeisende reparaties uit. Niet spoedeisende reparaties worden pas ingepland, zodra de coronamaatregelingen weer wat worden versoepeld.

Hier leest u onze huidige aanpak.


Wij zijn telefonisch en per mail gewoon bereikbaar

Bel 0416 - 37 87 80 of mail naar info@woonveste.nl. Belt u buiten kantooruren voor een spoedgeval, dan wordt u doorgeschakeld naar onze calamiteitendienst.

 

Ons kantoor in Drunen is voorlopig gesloten

Dat geldt ook voor onze wijkwinkels in Oudheusden, Drunen en Vlijmen. Omdat ons kantoor gesloten is, kunt u nu niet per pin betalen. Lukt het u niet om de betaling op een andere manier te regelen? Neem dan contact met ons op. We zoeken samen naar een oplossing.

 

Wij voeren nu alleen reparatieverzoeken uit die spoed hebben

Wij komen voorlopig alleen als u een spoedeisend mankement in uw woning hebt of een ander verzoek waarbij spoed vereist is. Denk hierbij aan centrale toegangsdeuren van complexen die niet open kunnen, geen elektra of warm water in huis, onderhoud en reparaties van installaties (zoals lift), grote waterlekkages waarbij de hoofdkraan moet worden afgesloten en gaslekkages. 

  • Storingen aan uw cv kunt u rechtstreeks melden aan Van Delft, telefoonnummer 073 - 518 66 66.
  • Bij rioolverstoppingen belt u RRS, 0800 - 09 91 313.
  • Voor spoedreparaties aan ruiten kunt u terecht bij glasservice Hombergen, telefoonnummer 0416 - 37 88 00 of schildersbedrijf De Bresser uit Haaren, telefoonnummer 0411 - 62 13 07.

Werk dat langer kan wachten, wordt voorlopig niet uitgevoerd. Hebt u een reparatieverzoek dat géén spoed heeft? Dan vragen wij u om te wachten met het doorgeven van dit verzoek.

 

Spoedreparaties worden veilig uitgevoerd

Bij het uitvoeren van spoedreparaties houden we rekening met uw veiligheid, die van onszelf en van onze onderhoudspartners. En gelden de volgende regels:

  • We houden 1,5 meter afstand.
  • We dragen een mondkapje.
  • U draagt een mondkapje.
  • Heeft u klachten van verkoudheid of koorts? Dan gaan we uw woning niet binnen en maakt u een nieuwe afspraak.

 

We nemen contact op over geplande afspraken

Alle digitale afspraken gaan door zoals gepland. Heeft u een persoonlijke afspraak met een medewerker van Woonveste, dan informeert die u hier verder over. Ook voor afspraken over uw verhuizing of geplande onderhouds- of renovatiewerkzaamheden nemen wij contact met u op.

 

Onze medewerkers werken zoveel mogelijk thuis

Op advies van het RIVM werken alle medewerkers, ook degenen zónder griep- of verkoudheidsverschijnselen, zoveel mogelijk vanuit huis. Door dit thuiswerken kan een reactie op uw vraag iets langer duren dan u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om u ook in deze hectische tijd zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn.

 

Verwacht u in betalingsproblemen te komen? Meld het ons!

Hebt u moeite om de huur te betalen door de landelijke coronamaatregelen? Deel uw financiële zorgen en neem contact met ons op via 0416 - 37 87 80 of info@woonveste.nl. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

 

Hebt u vragen? Kunnen wij u helpen?

Neemt contact met ons op via telefoonnummer 0416 - 37 87 80 of mail naar info@woonveste.nl.

Wij vertrouwen op uw begrip voor onze maatregelen en uw medewerking. Corona, we doen het samen!

 

Medewerkers Woonveste