Nieuws

Deze pagina delen

Kwaliteitskeurmerk:

KWH-huurlabel voor Woonveste

Wij vinden het belangrijk dat huurders onze dienstverlening waarderen. KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, heeft vragenlijsten naar huurders gestuurd om hun mening te vragen. Alleen als een groot deel van de huurders aangeeft tevreden te zijn over de dienstverlening, dan krijgt de corporatie het keurmerk KWH-Huurlabel. Woonveste heeft in 2019 boven het landelijk gemiddelde gescoord en behoudt het keurmerk.

 

Bij het onderzoek voor het keurmerk KWH-Huurlabel staat de mening van de huurder centraal. Een onafhankelijke en deskundige commissie kijkt naar de onderzoeksresultaten. Het onderzoek geeft de corporatie inzicht in wat goed gaat, maar ook wat volgens de huurders beter kan. Zo kunnen we continu werken aan een betere dienstverlening.

 

Score 2019 boven landelijk gemiddelde

 

Onderdeel

Woonveste

Algemene dienstverlening

7,5

Woning zoeken

8,0

Nieuwe woning

7,9

Huur opzeggen

7,9

Reparaties

7,8

Onderhoud

8,2

TOTAAL

7,9

 

Wij meten continu

Woonveste stuurt het hele jaar enquêtes naar haar huurders. Het is voor ons heel belangrijk dat deze worden ingevuld. Zo houden we continu een vinger aan de pols en hebben we voortdurend onze verbeterpunten in beeld. Door de coronacrisis zijn we allemaal meer aan huis gebonden. Onze dienstverlening verloopt nu anders dan u van ons gewend bent. Wij horen graag van u hoe u onze dienstverlening in deze roerige tijd ervaart.

 

Bedankt voor uw bijdrage

Woonveste wil u als huurder bedanken het invullen van de enquête. We hopen dat u ook in de toekomst uw mening met ons wil delen. Wilt u liever helemaal geen enquêtes van Woonveste ontvangen, geef dat dan aan ons door.

 

 

 

Geplaatst op: 11 juni 2020