Reparatieverzoek

Deze pagina delen

Wij vinden het belangrijk dat u prettig woont. Is er iets kapot in uw woning, neem dan contact met ons op. Wij verhelpen het zo snel mogelijk.

Hoe kan ik een reparatieverzoek melden?

U kunt uw reparatieverzoek indienen door een bericht te sturen naar info@woonveste.nl.

Wanneer krijg ik een reactie? 

Binnen twee werkdagen neemt het onderhoudsbedrijf contact met u op voor het maken van een afspraak. Een afspraak is altijd binnen een tijdsbestek van twee uur. Bijvoorbeeld: de monteur komt bij u langs tussen 14.00 en 16.00 uur.

Wie betaalt de onderhoudswerkzaamheden?

Woonveste betaalt het meeste onderhoud aan uw woning. In het Onderhouds-ABC kunt u precies nalezen welke werkzaamheden wij betalen en welke kosten voor uw rekening zijn.

Wat doet u zelf?

Voor kleine reparaties in uw woning bent u zelf verantwoordelijk. U moet dan denken aan het schoonhouden van ventilatieroosters en afvoerputjes of het bijhouden van het binnenschilderwerk. En heeft u zelf veranderingen aangebracht in uw woning, dan is het belangrijk dat u deze zelf onderhoudt. Bent u zeer onzorgvuldig geweest en is daardoor schade ontstaan, dan zijn de reparatiekosten voor uw rekening.

24 uurs service bij glasschade

Hebt u glasschade en bent u via Woonveste verzekerd? Geef dit dan rechtstreeks door aan een van de onderstaande schildersbedrijven. Zij herstellen de schade kosteloos.

  • Woont u in Drunen, Elshout, Heusden Vesting, Oudheusden, Herpt of Hedikhuizen? Neem dan contact op met glasservice Hombergen, telefoonnummer (0416) 37 88 00.
  • Woont u in Haaren, Helvoirt, Esch, Vlijmen, Nieuwkuijk, Haarsteeg of 's-Hertogenbosch? Neem dan contact op met schildersbedrijf De Bresser uit Haaren, telefoonnummer (0411) 62 13 07 (24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar).

Cv-storing melden

Heeft u een storing aan uw cv? Misschien ligt het hier aan:

    • Het water van de cv-ketel moet worden bijgevuld. Hoe? Lees onze tips en bekijk het instructiefilmpje.
    • De thermostaat moet anders worden afgesteld.
    • De installatie moet worden ontlucht. Lees hier hoe u dat zelf doet en bekijk het instructiefimpje.

Helpt dit niet of twijfelt u over hoe u de problemen kunt verhelpen? Neem dan rechtstreeks contact op met Van Delft Groep, telefoonnummer (073) 518 66 66.

Meer informatie

Lees de Folder Woningonderhoud en Reparatieverzoeken voor meer informatie.