Niet automatisch betalen

Deze pagina delen

Wilt u niet automatisch betalen? Hieronder leest u welke andere mogelijkheden u heeft om uw huur aan ons te betalen.

Betaalverzoek per e-mail

Betaalt u uw huur niet automatisch, en heeft u een e-mailadres, dan is het mogelijk om elke maand van ons een e-mail te ontvangen met daarin alle betaalgegevens. U kunt dan zelf de overschrijving in orde maken. Zorgt u er wel voor, dat u de huurbetaling uiterlijk op de eerste dag van de maand overmaakt.

Betalen per overboeking

U kunt ook zelf iedere maand de huur van uw rekening overboeken naar Woonveste, zonder dat u hierover een e-mail ontvangt. 
Onze IBAN is NL19 RABO 0154 7043 34. Vermeld hierbij als betalingskenmerk het contractnummer.

Betalen bij Woonveste op kantoor

Vanwege de maatregelen ter voorkoming van verspreiding van het coronavirus is ons kantoor tijdelijk gesloten. Daarom kunt u nu niet bij ons per pin komen betalen. Lukt het u niet om de huurbetaling op een andere manier te regelen? Neem dan contact met ons op. We zoeken samen naar een oplossing.