Niet automatisch betalen

Deze pagina delen

Wilt u niet automatisch betalen? Hieronder leest u welke andere mogelijkheden u heeft om uw huur aan ons te betalen.

Betaalverzoek per e-mail

Betaalt u uw huur niet automatisch, en heeft u een e-mailadres, dan is het mogelijk om elke maand van ons een e-mail te ontvangen met daarin alle betaalgegevens. U kunt dan zelf de overschrijving in orde maken. Zorgt u er wel voor, dat u de huurbetaling uiterlijk op de eerste dag van de maand overmaakt?

Betalen per overboeking

U kunt ook zelf iedere maand de huur van uw rekening overboeken naar Woonveste, zonder dat u hierover een e-mail ontvangt.
Ons banknummer is NL19 RABO 0154 7043 34. Vermeld hierbij als betalingskenmerk het contractnummer.

Betalen bij Woonveste

U kunt uw huur ook pinnen bij ons op kantoor in Drunen. Dat kan op maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur. 's Middags is ons kantoor alleen op afspraak geopend. Het is niet mogelijk om contant te betalen.