Niet automatisch betalen

Deze pagina delen

Wilt u niet automatisch betalen? Hieronder leest u welke andere mogelijkheden u heeft om uw huur aan ons te betalen.

Zelf huur overboeken

Betaalt u uw huur niet automatisch? Dan kunt u zelf uiterlijk op de eerste dag van de maand de huur van uw rekening overboeken naar Woonveste. Vermeld hierbij uw contractnummer als betalingskenmerk. Ons banknummer is NL19 RABO 0154 7043 34. Heeft u een e-mailadres? Dan kunnen wij u elke maand een e-mail sturen met daarin alle betaalgegevens. 

Betalen via klantportaal Mijn Woonveste

U kunt uw huur via iDeal betalen in het klantportaal Mijn Woonveste. Log in op het klantportaal en ga naar Factuur & betaling om de huur en eventueel andere openstaande posten te betalen.

Betalen bij Woonveste op kantoor

U kunt uw huur ook pinnen bij ons op kantoor, Afrikalaan 92 in Drunen. Dat kan op maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur. 's Middags is ons kantoor alleen op afspraak geopend. Het is niet mogelijk om contant te betalen.