Corona: Woonveste neemt maatregelen

Deze pagina delen

Actuele situatie

De situatie rondom het coronavirus, en dus ook onze aanpak, is nog altijd veranderlijk. Wij zorgen ervoor dat u op deze plek altijd de meest actuele informatie vindt over de gevolgen van het coronavirus voor onze dienstverlening.  


Goed nieuws, u bent weer welkom op ons kantoor en uw reparaties en onderhoudswerkzaamheden worden weer uitgevoerd

Vanaf het begin van de coronacrisis staan voor Woonveste uw en onze gezondheid en veiligheid centraal. Wij, en ook de bedrijven waarmee wij samenwerken, volgen het advies van het RIVM op. Zo sloten wij tijdens de lockdown ons kantoor, pakten wij alleen spoedeisende reparaties op en stelden we binnenonderhoud uit. Inmiddels kunt u ons kantoor weer bezoeken en pakken wij uw reparaties en onderhoudswerkzaamheden weer op.

U bent welkom op ons kantoor 

We hebben een tijd  vooral telefonisch en digitaal contact met u gehad. Het is voor veel zaken prima om dat zo te blijven doen. Soms is het juist fijn elkaar persoonlijk te spreken tijdens een fysieke ontmoeting. Wij zijn blij dat dit weer kan. Tijdens kantooruren bent u welkom op ons kantoor, ook zonder afspraak. In ons kantoor zijn maatregelen getroffen en ontvangen wij u op een verantwoorde manier. Ook kunt u terecht in onze wijkwinkels in Oudheusden, Drunen en Vlijmen.

Reparatieverzoeken worden weer uitgevoerd 

Een lange periode hebben wij alleen spoedeisende reparatieverzoeken kunnen oppakken. Heel vervelend als u op onderhoud rekende. Maar uw gezondheid en veiligheid stonden voorop. We wilden u niet besmetten en voorkomen dat we door aangescherpte maatregelen het werk stil moesten leggen tijdens werkzaamheden. En u misschien dagen- tot wekenlang met een gesloopt toilet of maar half werkende badkamer had gezeten. Wij zijn blij dat wij weer alle reparaties uit kunnen voeren. Wij houden ons nog steeds aan de geldende basisregels. Hebt u een reparatieverzoek ingediend dat nog niet is opgepakt vanwege de coronamaatregelen? Dan wordt u gebeld door een medewerker van het bedrijf die de reparatie uitvoert. U hoeft het reparatieverzoek niet opnieuw in te dienen. Er zijn veel reparatieverzoeken blijven liggen. Houdt u er rekening mee dat wij enige tijd nodig om deze achterstand in te halen. De reparatieverzoeken worden afgewerkt op volgorde van indienen. De langst liggende worden als eerste ingepland.

Binnenonderhoud van start

Grotere werkzaamheden in de woning, zoals vervanging van een keuken of toilet, zijn ook weer gestart. Heeft u al eerder van ons te horen gekregen dat uw keuken of badkamer vervangen wordt? Op dit moment maken wij met de aannemers de planningen en u hoort op tijd van ons wanneer uw woning aan de beurt is.

Vragen? Wij helpen u graag

Naast de actuele informatie hier op de website, kunt u ons bellen via 0416 - 37 87 80 of mailen naar info@woonveste.nl voor antwoord op uw vragen. Belt u buiten kantooruren voor een spoedgeval, dan wordt u doorgeschakeld naar de calamiteitendienst.

Wij bedanken u voor uw geduld en uw begrip afgelopen periode. Fijn u te ontmoeten op ons kantoor en fijn dat wij uw reparaties en onderhoudswerkzaamheden weer kunnen uitvoeren.

Wij staan voor u klaar!

Medewerkers Woonveste